Endelig litt tid til overs

Nå har det gått ei stund siden jeg har hatt tid til å tenke på bloggen min, men med Nederland-tur og hagearbeid seint og tidlig, og tegning på jobb, dugnader for hagelaget og enda mer hagearbeid, er det ikke lett å få plass til alt!
Vinteren har gått hardt ut over rosene, men jeg har kjøpt en nydelig Henry Martin, moserose med nydelig duft og blomst. Trodde den jeg hadde var død, men visst kommer den -Helt nede ved rota er det masse skudd! Jeg har også kjøpt ei ny Hansaland, kraftig, sterk og med vakker rød blomst. Den skal lyse opp ved oppkjørselen.
I drivhuset vokser det for hver dag, og i det gode været bærer jeg plantene ut og inn hver dag, slik at de skal venne seg til å være ute permanent. Jeg har spadd om et primulabed - det blir nok fint etterhvert.

Turen til Nederland med koret var fantastisk, og det å få feire bursdag i Keukenhof, den vakreste hagen i verden var bare utrolig flott!

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

VÅREN HAR STARTA...etter heftig vårvinter

PRØVER Å VÆRE POSITIV...men juni starter som mai!

SNART OKTOBER....men ennå blomstrer det!